یزدفردا:شرکت پیشگامان محتوی گستر در دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران در مصلای بزرگ امام خمینی شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مدیرعامل شرکت پیشگامان محتوی گستر با اعلام این خبر گفت: این شرکت به عنوانی متولی تولید محتوا در گروه پیشگامان تولید وارائه بازی های رایانه ای در دستور کار خود قرار داده است و بر همین اساس همکاری گسترده ای با هیئت  بازی های رایانه دارد.

علی اشرف زاده افزود: دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران  با هدف ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت بانگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از ظرفیت و استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی ، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان دست اندرکاران فعال در صنعت بازی های رایانه ای در جهت ارتقا و رشد کمی و کیفی این صنعت ،ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی برگزار خواهد شد و شرکت پیشگامان محتوی گستر نیز بر این اساس در این نمایشگاه که از ششم تا یازدهم تیرماه برگزار میشود، حضور دارد.

بر اساس این گزارش، جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای در دوبرگزا  بخش اصلی و جنبی و بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی برگزار می شود.

بخش اصلی جشنواره شامل مسابقه بازی های بزرگ ، مسابقه بازی‌های برخط Online، مسابقه بازی های موبایل ،مسابقه بازی های کوچک، مسابقه طراحی کاراکتر، مسابقه بازی نامه نویسی است.  مسابقه طراحی بازی آنلاین و مسابقه ایده های قرآنی بخش جنبی این رویداد را شامل می شود و بخش آفرینش‌های دانش‌آموزی نیز در برگیرنده مسابقه بازی های رایانه ای، مسابقه طراحی کاراکتر و مسابقه ایده های نو است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا